Szukaj:
ŚWIAT ROZWIĄZAŃ AUTO ID

MEDsip


System MEDsip logo


System MEDsip to innowacyjne narzędzie umożliwiające ustalenie tożsamości pacjentów placówek opieki zdrowotnej w prosty i szybki sposób. Platforma powstała w odpowiedzi na rozporządzenie Ministerstwa Zdrowia nakładające na szpitale obowiązek zaopatrywaniapacjentów w opaski identyfikacyjne.

System MEDsipSystem MEDsip pozwala na drukowanie opasek z kodem kreskowym, który błyskawicznie dostarcza dane osobowe pacjenta. Kluczowe informacje, takie jak grupa krwi, alergie, oddział, na który przyjęty jest pacjent czy nazwisko lekarza prowadzącego mogą zostać nadrukowane na zewnętrznej stronie opaski, co pozwoli na dostęp do danych personelowi niewyposażonemu w czytnik kodów lub terminal. Dzięki szerokiemu asortymentowi wzorów, rozmiarów i kolorów możliwa jest ich łatwa adaptacja. Opaski są wodoodporne i posiadają przeciwbakteryjną powłokę, która nie dopuszcza do zakażenia.

System MEDsip zaprojektowano tak, aby kompleksowo wspierał cały proces identyfikacji, dlatego dodano funkcjonalność drukowania etykiet z kodem kreskowym do oznaczania dokumentacji papierowej, pojemników na leki lub próbek do badań.

Kartoteka chorego może zawierać także bieżące informacje dotyczące wyników badań, ciśnienia krwi, czy temperatury. Wszystkie te dane mogą być wprowadzone przez lekarza zdalnie (np. podczas obchodu), za pośrednictwem terminala, który komunikuje się z systemem MEDsip. Możliwość wprowadzenia tak dużej ilości informacji na temat pacjenta sprzyja oszczędności czasu i sprawnej obsłudze. System MEDsip wykorzystuje własną bazę danych, posiada także funkcjonalność importu i eksportu do innych baz i plików csv.

Platformę wspierają dedykowane urządzenia: drukowanie opasek umożliwiają proste w obsłudze drukarki, kamery pozwalają wykonać zdjęcie i następnie dołączyć je do kartoteki. Niezawodne skanery i terminale zintegrowane z systemem zapewniają szybkie odczyty i bezproblemowe wprowadzanie zmian w kartotekach. Możliwy jest również dostęp za pośrednictwem innych urządzeń mobilnych - tabletów lub smartfonów. Za pomocą aplikacji skanującej można identyfikować, edytować i wprowadzać nowe dane. Dzięki tej funkcjonalności lekarz nie tylko posiada pełny dostęp do informacji o pacjencie, ale może też na bieżąco uaktualniać kartotekę o nowe zalecenia.

Automatyczna identyfikacja umożliwia przyspieszenie czynności administracyjnych, minimalizuje ilość błędów i dba o prywatność pacjentów. Optymalizacja przepływu informacji bez wątpienia wpływa pozytywnie na jakość obsługi i usprawnienie pracy
całego ośrodka.

Automatyczna identyfikacja umożliwia przyspieszenie czynności administracyjnych, minimalizuje ilość błędów i dba o prywatność pacjentów. Optymalizacja przepływu informacji bez wątpienia wpływa pozytywnie na jakość obsługi i usprawnienie pracycałego ośrodka.

ULOTKA PRODUKTOWA

Czytniki
Drukarki
Terminale
Drukarki
Sieci WLAN
Wszelkie prawa zastrzeżone ASPEKT © 2005-2016
ASPEKT sp. z o.o
ul. Męczenników Oświęcimia 40 41-922 Radzionków
NIP: 626-26-87-188 | REGON: 276 465 720 | KRS: 0000122442
tel. +48 (32) 388-08-80
fax. +48 (32) 388-08-85
e-mail: biuro@aspekt.net.pl
Mapa strony | Napisz do nas »