Szukaj:
ŚWIAT ROZWIĄZAŃ AUTO ID

Prcedury przyjęcia

Zgłoszenia serwisowe należy kierować do siedziby firmy ASPEKT telefonicznie pod numerem tel. (32) 388-08-80 bądź elektronicznie serwis@aspekt.net.pl w godzinach 8:30-16:30 (w dni robocze), 695-420-820 (całodobowo).

Urządzenia przyjmowane są do serwisu w momencie dostarczenia sprzętu pod adres: ul. Męczenników Oświęcimia 40, 41-922 Radzionków. Każde przyjęcie potwierdzone zostanie telefonicznie lub drogą elektroniczną. Wraz z sprzętem należy przesłać kartę gwarancyjną oraz opis usterki wraz z danymi osoby do kontaktu (imię i nazwisko oraz numer telefonu). W przypadku nie dostarczenia wraz z sprzętem opisu usterki oraz karty gwarancyjnej urządzenie zostanie przyjęte do systemu serwisowego w momencie uzupełnienia o te dokumenty.
W czasie nie przekraczającym 24h osoba kontaktowa zostanie poinformowana o stanie technicznym przesłanego urządzenia, terminie naprawy oraz ewentualnych kosztach związanych z czynnościami serwisowymi.

Czytniki
Drukarki
Terminale
Drukarki
Sieci WLAN
Wszelkie prawa zastrzeżone ASPEKT © 2005-2016
ASPEKT sp. z o.o
ul. Męczenników Oświęcimia 40 41-922 Radzionków
NIP: 626-26-87-188 | REGON: 276 465 720 | KRS: 0000122442
tel. +48 (32) 388-08-80
fax. +48 (32) 388-08-85
e-mail: biuro@aspekt.net.pl
Mapa strony | Napisz do nas »